donderdag 5 juli 2012

nagelversiering

dit een een nagelversiering
je ziet ik heb eerst een randje van wit gemaakt
in een van mijn vorige updates heb ik laten zien hoe dat dat moet
precies het zelfde heb ik nu ook een wit lijntje gemaakt
ik heb het goed laten drogen
en er een mooie glitter over heen gedaan 
ik heb het wit niet afgeplakt toen ik de glitter erop deed
je kan het op verschillende manieren
aanbrengen zoals met een wattenstaafje
of heel voorzichtig met het kwastje
of met een pinset
je kan ook andere glitters erop doen 
zoals roze of allerlei kleuren
je hoef er natuurlijk niet perse glitternagellak op te doen
je kan ook losse glitters nemen 
het voordeel daarvan is dat je meer keuzes heb in kleuren
het nadeel is dat het er makkelijk af gaat ook als je er een top coating over heen het gedaan
ik vond het prettig om glitternagellak te nemen
ik heb daarna een top coating erover heen gedaan
ook als je niet van wit hou kan je ook het wit natuurlijk een ander kleurtje geven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten