vrijdag 6 juli 2012

nail art boek

gisteren voor mijn verjaardag heb ik een top nagels boek gehad er staat heel veel
leuks in hoe je de nagels moet maken per stap staat het op geschreven 



top nagels boek
gisteren was ik jarig en ik kreeg een cadeautje er daar zat dit in ik vond het super gaaf
er staan heeeel er veel leuke dingen in en het staan over heel goed omschreven
bijvoorbeeld de nagel van de madelief
die staat er in en dan staat er bij wat je nodig heb en hoe je het kan doen
ik heb nu een foto van de inhoud zodat je kan zien wat er ongeveer allemaal in het boek zit

het is heel klein maar ik heb nog meer foto's dus 
ik dacht als ik het gewoon zo doe kunne de ander foto's er ook nog op
het zijn in ieder geval veel dingen


                                         
zo staan het in het boek
op de eerste bladzijde staat er omschreven wat je nodig heb
omdat het slecht te lezen is zal ik het vertellen
aarbei nagels
wat hebben we nodig:
rode nagellak
donkergroene nagellak ik vind zelf licht groen mooie macht natuurlijk ook
gele nagellak
een dottingtool (een soortje pennetje wat scherp is en je mooie lijntje mee kan maken)


nu ga ik uitleggen 
hoe je het moet doen per stap
wat gaan we doen 
stap 1
lak je nagels rood en laat ze drogen

stap 2 
drup een grote druppel donkergroene nagellak op
een blaadje, dan hoef je niet steets het potje open te maken

stap 3
nu komt het lastige gedeelte. je kunt dit proberen
met het kwastje van de nagellak, of een dottingtool
gebruiken (is wel makkelijker) begin aan de rechterkant van je nagel en 
zet een klein schuin streepje.

stap 4
vervolgens trek je een lijn naar beneden, je hebt nu 
een driehoek vorm

stap 5
her haal dit to je aan het eind van je nagel
bent, dan kleur je het voorzichtig in. als je een
dottingtool gebruikt is het belangrijk dan je niet
gaat wrijven of heel hard gaat boenen want dan
gaat het fout. je moet heel zacht je nagel kussen
zeg maar !!!

stap 6
vervolgens zet je met een gele kleur ook een dikke
druppel op je blaadje. daarmee breng je op je nagel
kleine stipjes aan, ook hier is het weer belangerijk
dat je niet hard drukt!!!!

en tadaaa je aardbei nagels zijn af

tot slot heb ik voor jullie 
een paar leuke links uit het boek
om te gaan kijken
ook een paar leuke sites staan erbij
veel plezier met kijken!!!!!








1 opmerking:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOOOOH dat boek moet ik hebben, ik ga eens kijken haha
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen