woensdag 4 juli 2012

nagellak gekregen van cosmetica stunter

dit is de nagellak die ik gekregen heb van cosmeticastunter
het is een mooie rode nagellak 
je zal denken dat het een leuke rode kleur is maar dat valt wel mee
toen ik de nagellak op deed en vier dagen later keek 
zag ik dat hij nog helemaal net zo netjes er op zat
de nagellak heet
l'oreal jet-set lacquer
de nagellak is 3,25
en te bestellen via de site 
ik heb nog een foto van de nagellak waar ik heb op mijn nagels 
heb gedaan

hier zie je dat het een mooie nagellak ik voor op je tenen bijvoorbeeld
het is een fijne nagellak 
en het handvat is er lang wat ook fijn is
het borsteltje is ook erg fijn
kort om ik vind het een mooie kleur
ik het zijn goeie spulletjes
ook de service 
was erg goed ik heb het in een envelop met bubbeltjesfolie gekregen
cijfer: 8,5


















2 opmerkingen: