dinsdag 10 juli 2012

nagel stickers gehad

ik heb hele leuke nagelstickers gehad van www.fashionfornails.nl
ik heb vier soorten gehad om te testen ik ga ze nu laten zien



dit is de eerste een leuke nagel versiering met een paar diamandjes
en als je die niet zo leuk vind is er ook nog een bloemetje
op dit blaadje zitten witte en roze bloemetjes
er zit 1 soort krulversiering bij
de krulversiering is er in het groot en klein ze zijn die super dik en heel leuk 
op je nagels
de prijs van deze nagelsticker is 1 euro

dit is de volgende
hier heb ik niet zo super veel over te vertellen
dit zijn bloemetjes de grote zijn
oranje met een kleine roze roos erbij 
de kleintjes zijn aleen met een roze roos 
ze zijn niet erg dik heel fijn dun
de prijs van deze nagelsticker is 1 euro

dit zijn hele leuke 3d nagelstickers 
ze zijn super dun en het ziet eruit als of ze heel dik zijn
ze zijn heel mooi en ze zitten per nagel op geplakt de roze nagels zijn GEEN stickers
en is om te laten ziet hoe het op je nagel zit

hier heb ik erg leuke nagelstickers
konningendag
dit zijn wel best dikke stckers
ze zijn wel super leuk 
het zijn 5 soorten nagelstickers
de kroontjes zijn er maar 5 van aleen de sterretjes en de rechthoekige hollandse vlag
aleen die twee soorten zijn er genoeg van om als je nagels mee
te versieren

alles is te koop via de site www.fashionfornails.nl




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten