maandag 9 juli 2012

de meloen nagel

ik ga jullie uitleggen hoe je een simpelen meloennagel op je nagel kan maken





ik heb eerste een foto gemaakt van gewoon simpel een hand zonder nagellak
wat je nog wel kan doen is
ik heb toevallig mijn nagels pas geknipt maar om je nagels goed te laten groeien kan je er een Olie
op doen ik laat je binnen kort een update zie van allemaal nagel bij dingen
bijvoorbeeld ook nagellotion en nog meer

de benodigdheden
rode nagellak
licht groenenagellak
witte nagellak
zwarte nagellak
een dottingtool (een soort pennetje met een scherp puntje
top coating

je begint met 
je nagels rood te lakken
mocht je nou geen rood hebben
kan je meschien ook wel roze doen maar dan krijg je niet zo super leuke meloen

dan maak je met groen
twee driehoekjes boven bij je nagel zodat je dit effect krijg

dan maak je bij het uiteinde waar groen en rood elkaar krijsen maak je een witten streep
ik vond net dat ik de Italische vlag had gemaakt haha

en tot slot maak je bij het rode gedeelte wat kleine zwarte stipjes
zodat het net lijkt dat je pitjes op je nagel heb 
en dan doe je er een top coating over 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten