zondag 8 juli 2012

leuke armband


arm band gehad voor mijn verjaardag
met allemaal drukkers super leuk

kijk dit is de armband
je hebt de bandjes in veel verschillende kleuren
en er zijn ook super veel soorten drukkers
ik heb gekozen voor een wit bandje omdat dat bij veel dingen leuk staat
de drukkers heb ik niet gekozen ik vind ze wel mooi en super leuk

ik heb hier twee roosjes
deze heb ik wel gekozen
ik heb deze even apart gedaan omdat je ze dan beter kan zie en ik beter
dicht bij een foto kan maken
deze roosjes heb je ook nog in anders kleuren
zoals oranje heb je ook nog 
je hebt heel veel kleuren van drukker en ook veel soorten 
bandjes het leuke is wel
dat ik de enigste ben op de hele wereld met dit witte armbandje
ze zijn allemaal uniek en geen 1 is het zelfde

kijk bijvoorbeeld is op deze sites rond

dit zijn twee leuke sites voor de armbanden




Geen opmerkingen:

Een reactie posten