woensdag 11 juli 2012

ik heb voor mijn verjaardag en omdat ik geslaagd ben 
van een vriendin ritauls gehad
het zijn twee hele lekkere geuren



ik begin met de groene fles
de groen heet summer rain
chinese peony & lotus flower
hij ruikt erg lekker een beetje naar limoen maar dan zoet erg lekker dus

hier heb ik een foto van de achterkant van de fles
op de achterkant staat eigel aleen wat er in zit
het staat er in zeven talen

zo ziet het eruit het is eigelijk qua dikte 
net zo dik als shampoo
je hebt maar heel weinig nodig om heel erg lekker te ruiken

en dan nu de roze fles

dit is de andere fles 
deze heet shanti shower
indian rose &
organic sweet almond oil
dit is ook en hele lekkere deze ruikt heel zoet

hier heb ik ook de achterkant van gefotografeerd
eigenlijk staat hier ook alleen maar in acht talen op wat er in zit
in het Nederlands staat er
voedende douchepasta een rijke en ultrazachte douchepasta
op basis van organische zoete amandelolie die je huis mild reinigt
en direct glad maakt gebruik masseer een kleine hoeveelheid in
op de natte huid, geniet van de zachtheid en spoel af met water

dat staat erop ik ga jullie nu laten zien
hoe het eruit ziet

dit is het in het verhaaltje hier boven
zeggen ze pasta dat klopt aardig
het is heeel dik en inderdaad net een pasta
je hebt er maar een hee klein beetje voor nodig 
om je hele huid heerlijk te laten ruiken

mocht je dit willen kopen 
kan je altijd rond snuffelen
op de site www.rituals.com
hier hebben ze van alles over de flessen 
en ze hebben ook heel veel soorten









Geen opmerkingen:

Een reactie posten