donderdag 12 juli 2012

thee gehad van tea forte

helaas moet ik jullie allemaal even verlaten
ik ga twee weken op vakantie en ben ik een paar dagen thuis dan geef ik jullie weer een update 
en dan ga ik weer 2 en een halve week weg 
daarom heb ik voor jullie een hele lange laatste update gemaakt
over de thee die ik gehad heb van teaforte

ik kreeg alles in een doosje aan huis bezorgd
toen ik de doos open deed zag ik dit blad zitten 
ik dat blad staat van alles over thee
en over wat hun verkopen

deze twee piramide doosjes heb ik los erbij gekregen
dit zijn cocos met vanille smaak thee
de rechtse zit nog in het karton en de linkse niet
ik heb dat gedaan om aan jullie te laten zien 
hoe het werk 
eerst dacht ik dat je gewoon een het groene blaadje moest trekken 
en dat hij er dan uitgetrokken werd
dan kon ook wel maar onderaan zat ook een pijltje om hem los te maken
ik heb hem nog niet geproeft

deze doos kreeg ik ook
dit zijn drie verschillende smaken
eerst dacht ik twee maar toen stond er op de doos drie
de drie smaken zijn latte cocos nog niet geproefd
ook zat er chocolade cocos in die moest in natuurlijk gelijk proeven en
die vond ik erg lekker
en cocos mango die heb ik ook nog niet geproefd

hier heb ik een foto gemaakt van iets dichterbij
de onderste rij
de linkse in latte cocos
die met het groene onderkantje is cocos mango
en die middelste in cocos chocolade
toen ik de doos open maken toen zag ik het er zo in zitten heel lux en mooi

hier heb ik twee smaken van uit de doos
ik kwam er laat achter dan het drie smaken waren dus ik heb maar twee smaken 
op de foto staan
de rechtste is cocos mango
en de linkse is chocolade cocos
de cocos chocolade heb ik geproefd en vond ik erg lekker
smakten naar cocos en toch ook naar chocolade heerlijk

ook kreeg ik deze drie zakjes
die zijn drie lossen zakjes deze heb ik nog niet geproefd
dit is cocos met lychee
lijkt me lekker ik ga hem ook snel proeven

hier heb ik een foto van de cocos met vanille
hier kan je goed zien dan er een blaadje tegen aan zit
daar trok ik dus aan en toen trok ik het zakje
eruit maar ik denk dat ik hem via
de onderkant had moeten open maken

en nu de leuke grote truck
ik vond dat de doos erg dik was
ik dacht waarom zou er nou allemaal lucht onder zitten
dus ik besloot om hem open te maken
en de bovenste laag er voorzichtig
uit te halen en toen zag ik dat er nog een hele laag onder zat
ik zag dat er heel veel van cocos chocolade in zat
dus ik werd erg blij omdat ik de cocos chocolade erg lekker vond

toen de bovenste laag er uit was gehaald lag 
dit kaartjes er in
hier staan wat dingen op die 
je met de thee kan doen
en wat tea forte verkoopt

hier heb ik een foto gemaakt van 1 kant van het foldertje
het is helaas niet goed te zien
maar de kopjes links op het foldertje
zijn zo gemaakt dat alleen het blaadje van het thee zakje eruit komt
er zit een klein gaatje in de deksel van het kopje

hier heb ik recht op het foldertje iets heeel leuks voor jullie
als je er naar kijkt zie je
eerst een glas met ij en daar boven op een glas met thee
en meschien raad je het al een beetje
inderdaad dan heb je van zelf ICE TEA hoe vet
en je kan dus elke smaak thee er voor gebruiken heerlijk

hier laat ik jullie zien
hoe het werk met het thee zakje
je stopt hem gewoon in het kookende water
en word je thee van zelf bruinig

hier ligt het thee zakje erin 
ik vond het wel grappig om een foto te maken
als hij erin zit wat ik vond het leuk dat het blaadje er boven uit stak hihi

en tot slot heb ik een foto van hoe het thee zakje eruit kwam
ik heb hem even in een klein potje gedaan
ik wilden hem nog een keertje gebruiken

lijkt je dit nou lekker en leuk
en wil je dit ook 
dan kan je het kopen via hun site en dan is



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten