zondag 1 juli 2012

zelf gemaakt armbandje

dit is een armbandje die ik helemaal zelf gemaakt heb
ik ben vroeger toen op school zat bij het wellant
hebben we met handvaardigheid zulke armbandjes gemaakt
dus ik ben wel begonnen met dit armbandje
maar heb het nooit af gemaakt
en pas geleden zag ik hem dus weer is de kast liggen
en hij was helemaal nog niet af 
dus ik besloot hem af te maken 
je werkt met vier kleuren
je maakt vier hele lange touwtjes en dan dubbel en een knoop erin
ik kan lastig uitleggen hoe de knoop gaat
hier onder laat ik nog een foto zien
met het armbandje
hier is die van wat dichter bij 
je ziet dat het met twee stekken werkt 
als je met blauw bezig ben 
dat doen je dat twee keer met het zelfde touwtje
kort om het is best lastig uitleggen hoe je de knoop moet doen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten