vrijdag 29 juni 2012

voor in bad en voor je handen

dit zijn twee lekkere dingetje rechtse voor je handen en de linkse voor 
in bad
het is een leuke nieuwe serie die te koop is bij de DA
er zijn veel meer dingen van 
ik heb voor jullie het hartje wat een badbruis is 
ik heb hem voor jullie uitgetest helaas heb ik daar geen foto's van 
ik wilden eerst de bal in stukje breken maar omdat het een harde bal was kon dat niet
het enigste wat ik er over kan vertellen is 
is dat hij van de buitenkant er erg leuk en mooi uit ziet 
hij was roze met een mooi glitter erover heen
toen ik hem in bad deed rook hij erg lekker
mijn bad werd een klein beetje roze/paars achtig
maar het werd die een erg donker bad en het ging ook niet soppen
toen ik uit mijn bad kwam rook ik en de badkamer heerlijk 
naar een goeie luxe bruisbal in dit geval bruishard haha
ik ga jullie nu foto's laten zien van het rechtse hand creametje

als je het potje open maakt zit er deze Cream in
het is niet zo heel erg groot potje 
maar hij ruikt ook erg lekker
ik doe hem s'ochtens altijd op
en dan ruiken mijn handen de hele dag naar dat lekkere geurtje
ik heb voor jullie ook een foto hoe het eruit ziet als het op mijn hand zit

ik heb er een klein beetje op gedaan
als je er heel veel op doet
dan maak je het vies en word het helemaal wit als je het gaat uitsmeren
daarom doe ik er maar een klein beetje op
het is een hele fijne Cream voor je handen hij is heerlijk smeer baar
en hij trekt snel in je huis
kort om het zijn twee leuke dingen om te hebben 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten