donderdag 28 juni 2012

kaarsen

de kaarsen van kaars tot servet
dit zij twee ontzettend lekkere en leuke kaarsen
de linkse heeft als buitenkant een orchidee
en de rechte een gerbera
en zij twee hele mooie kaarsen en ook erg lekker
de orchidee ruikt naar een beetje zoetig een beetje naar orchidee 
de  rechtse de gerbera ruikt naar mango een beetje
de kleur van de orchidee kaars is roze
de kleur van de gerbera kaars is geel
de buitenkant van de geuglazen zij helemaal rond met het plaatje
in mijn geval de orchidee helemaal met orchidee 
en de gerbera helemaal met de gerbera
de kaarsen zijn te koop via de site
www.vankaarstotservet.nl 
het orchidee kaarsje is 2,99 euro
en het gerbera kaarsje is 2,99 euro
ook was de service erg goed
ik had het binnen een week ongeveer is de bus
het zat erg netjes verpakt in een doos daar in zat bubbeltjes folie
waar de kaarsen in gerold zaten en tussen de kaarsen 
zat een soort piepschuim
ik heb hier een plaatje van de bovenkant van de kaarsen
nu kan je zien dat het roze en een gele kaarsen zijn
helaas kan ik het niet laten ruiken maar wat ik wel kan zeggen is dat ze heeeerlijk ruiken
hier heb ik een foto
van de orchidee kaars 
en de andere heb ik neergelegd zodat je kan zien dat ze van 
bolsius zijn





1 opmerking: