maandag 2 juli 2012

make-up gekregen van cosmetica stunter

dit is de lippenstift die ik gekregen heb van
cosmeticastunter
het is een roze lippenstift op de rechtse foto
heb ik de kwaliteit van de kleur van de lippenstift
gefotografeerd
en op de
en bij de linkse foto heb ik de buiten
gefotografeerd
ik wilden jullie laten hoe de kleur van de lippenstift
er uit ziet maar ook hoe de buitenkant eruit ziet
daarom heb ik twee foto's gemaakt

hier heb ik een foto gemaakt
van hoe het op de lippen zit
mijn moeder vond het een erg mooie kleur
dus is hem gaan gebruiken
ze vertelden mij dat als ze hem s'ochtens op deed
dat hij s'avonds dan nog mooi en perfect zit
het is een zachte roze kleur
hij is niet super fel en ook niet extreem om te zien
het is een leuk mooi kleurtje om te zien

hier heb ik nog een foto van de lippen stift toen ik hem op mijn hand deed
ik vond het wel handig om te doen zodat jullie wat 
beter de kleur op de huid kunnen zien
je zien dat hij hier erg roze is maar je lippen zijn rood 
dus dat verzacht de kleur weer een beetje
de lippen stift is €2,99 euro
en is te bestellen via de site 







1 opmerking: