dinsdag 26 juni 2012

nagelversiering

hier heb ik een plaatje van aantal nagelversieringen 
deze zijn gemaakt door een nagelspecalist 
zoals je ziet zijn er veel verschillenden nagelversieringen 
de meeste zijn niet zo heel erg moeilijk als je een dun pennetje heb 
met een goed puntje er aan kan je hele strakke lijntjes maken
er is ook een speciale nagellak waar als een pennetje op zit ideaal  
en voor de rest is het bij deze nagelversieringen gewoon een kwestie van strakke lijntjes maken
met behulp van een nagelpennetje ik ga binnen kort voor jullie een update maken
met allemaal nagel benodigdheden
zoals de nagelpen en nog veel meer en waar het voor dient
ik doen dat wel in twee of drie updates wand je hebt best wil hulpmiddelen

en hier heb ik nog een grappige hondenpoot ik heb dit niet gedaan ik vond 
dit plaatje op google en vond het wel grappig
om te laten zien aan jullie 
dit is gewoon een kwestie van 
stickers erop plakken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten