vrijdag 1 juni 2012


een ankerde 



voor vandaag heb ik voor jullie een vragen lijst gemaakt ik zou het leuk vinden als jullie hem invullen

1 hoe heet je

2 wat is je leeftijd

3 hoe ben je aan mijn site gekomen

4 hoe vind je me site

5 wat zou ik kunnen verbeteren aan de site denk je

6 heb je zelf ook een blog

7 als je een blog heb vul hier dan de sitenaam in heb je geen blog zou je het dan willen

8 vind je het leerzaam wat er op mijn site staat

9 heb je iets aan de dingen die op mijn site staan

10 als je nog leuke ideeën heb voor mijn site dan kan je dat hier zeggen

dankje wel voor het invullen

1 opmerking:

  1. 1 hoe heet je
    Demelza

    2 wat is je leeftijd
    21

    3 hoe ben je aan mijn site gekomen
    Facebook

    4 hoe vind je me site?
    Ziet der super uit lekker zo doorgaan.

    5 wat zou ik kunnen verbeteren aan de site denk je
    nvt

    6 heb je zelf ook een blog
    nee

    7 als je een blog heb vul hier dan de sitenaam in heb je geen blog zou je het dan willen
    Heb geen blog wel een yt channel maar die weet je all ;)

    8 vind je het leerzaam wat er op mijn site staat
    Ja

    9 heb je iets aan de dingen die op mijn site staan
    Ja

    10 als je nog leuke ideeën heb voor mijn site dan kan je dat hier zeggen

    dankje wel voor het invullen

    BeantwoordenVerwijderen